Вигляд колонок Lyrr не позичати статностью і імпозантності. Кабінети мають обтічні форми і оброблені відполірованим «мерехтливим» шпоном кольору махагони. А якщо зняти грилі, що кріпляться на керамічних магнітики, то погляду відкриється дуже серйозний і багатий арсенал випромінювачів, які вмонтовані в солідну накладку, покриту чорним рояльним лаком. Для лінійки Genese була використана спеціальна технологія розміщення фірмового твітера TZ2500 в окремому конусі, чий пластиковий корпус наполовину виведений на верхню частину кабінету. Конструкція самої пищалки теж не зовсім звичайна - в центрі розтруба ми бачимо пулевідной фазову заглушку. У випромінювачі застосований драйвер Neodyme Iron Boron. Таке рішення покликане позитивно вплинути на показники віддачі і спрямованості. 165-мм СЧ-випромінювач (T16EF100SMD1) з охолоджуючим конусом в центрі розташований прямо під твитером. А ще нижче, розділені портом фазоінвертора, знаходяться три НЧ-динаміка діаметром 165 мм кожен. Вони мають двухкатушечную конструкцію з рухомою частиною з фибергласса з додаванням вуглеволокна - за задумом інженерів, це повинно забезпечити відтворення нижнього регістру без спотворень і забарвлення. Система фазоинвертора Twin Vents також розроблена з розрахунком на поліпшення роботи гучномовців. Вона сконструйована таким чином, що кожен випромінювач працює незалежно один від одного. Збільшення гучності не веде до зміни тонального балансу, єдиний межа - механічні обмеження самих динаміків. Вінчає все це багатство опорний майданчик з екструдованого алюмінію зі спеціальними сталевими шипами для віброразвязкі з підлогою (технологія Spec).
Переходячи до об'єктивних і суб'єктивних оцінок звучання Triangle Genese Lyrr, відзначимо насамперед, що подібна акустика може успішно обробляти приміщення площею до 80 м2, але для зовсім маленьких кімнат краще придбати полочнікі Triangle. Перед остаточною установкою АС на певні місця поекспериментуйте з їх розташуванням. Ми спостерігали дуже цікавий ефект. Якщо підійти до колонок зовсім близько, то слухач раптом виявляється в центрі подій музичного події, а сцена набуває дуже велику глибину. Таке звучання інтригує і може сподобатися. І навпаки, якщо сидіти на чималій відстані від спікерів, то масштаб сцени збільшується як по горизонталі, так і по вертикалі, що кілька приголомшує в хорошому сенсі цього слова. Загалом, тут є можливість для маневрів і досліджень.
Акустика справді універсальна. При відтворенні металевих і важких записів вона поводиться не агресивно, без дзвінкої каші в верхньому регістрі, але зберігає драйв, натиск, динаміку і передає всі потрібні відчуття, характерні для таких стилів. Ці колонки тримають жанри в узді, керують ними, але роблять це професійно і делікатно, не віднімаючи того, що задумано музикантами. Для серйозних любителів класики придбання такої пари буде, безсумнівно, святом. Triangle Genese Lyrr немов призначені для такої складної музики, що вимагає особливої точності, філігранності виконання, почуття міри, емоційного сприйняття і життєвої енергії.
Акустичні системи Quartet - середня модель в сімействі Genese, куди також входять старші напольниками Lyrr і поличні монітори Trio. Ця серія прийшла на зміну колишньої Stratos і позиціонується виробником як друга зверху після флагманської Magellan. Як стверджується в офіційному прес-релізі, заміна лінійок була обумовлена бажанням виробника перенести деякі інновації і розробки з найдорожчих колонок в більш низький ціновий діапазон. В акустиці Genese використовуються твітери і вуфери, створені в рамках ідеології Magellan, але з поправкою на певну спрощеність виконання. Корпуси зігнутої форми, як і опори, теж успадковані від старших побратимів. Спікери Genese можуть похвалитися елегантним дизайном і красивою якісною обробкою натуральним шпоном, що вигідно відрізняє новинки від бюджетних ламінованих Esprit. Звучання АС зберігає сімейні риси - швидкість, артикуляцію і легкість, так що їх походження не викликає ні найменших сумнівів. Однак є і чудові відмінності від колонок попередньої серії. Як ми вже згадали, акустика лінійки Genese комплектується новими динаміками, ідеологічно схожими з використаними в топ-моделях Magellan. Твітер тут компресійний, звичайного для Triangle типу: 25-мм титановий купол, забезпечений фазовирівнююче ковпачком, з неодимовим магнітом і навантажений на експонентний рупор з ПВХ нової форми. Друге нововведення - НЧ-головки, в яких теж реалізовані рішення, запозичені у топових АС. Їх дифузори пропонують компроміс між жорсткістю і вагою - вони являють собою двошарову конструкцію: скловолокно із зовнішнього боку і шар паперу зі зворотним. Усередині корпусу Triangle Genese Quartet з непаралельними стінками зроблені перебирання, що формують індивідуальні камери для кожного випромінювача - среднечастотного і двох басових. Родзинка модельного ряд
Тип:
Серія:
Країна (головний офіс):
Тип корпусу:
Колір:
Габаритні розміри (В * Ш * г):
Вага:
Опір:
Чутливість:
Кількість динаміків:
Кількість смуг:
Розмір ВЧ:
- 25 мм (в окремому корпусі)
Розмір СЧ:
Матеріал СЧ:
Розмір НЧ:
Фазоинвертор:
Частота розділу кросовера:
Діапазон частот:
роз'єми: